Mændenes Hjem har brug for hjælp – vil du være vores nye vagtplanlægger?

Mændenes Hjem arbejder dagligt med nogle af de mest udsatte mennesker i Danmark. Vi er et stort hus med mange forskellige faggrupper ansat. Vi arbejder dag, aften, nat og weekend. Vi elsker vores arbejde og har brug for dig, som kan lide at snakke med mennesker, er god til at have mange bolde i luften og dygtig til at holde overblikket. Hvis du kan nikke genkendende til dette, så er vores nye stilling som vagtplanlægger måske lige noget for dig?

 

Om dig

  • Du trives i et til tider ”kaos fyldt” arbejdsmiljø, hvor ingen dage ligner hinanden, og hvor du løbende er i kontakt med vores brugere og beboere, som bor og lever dør om dør med vores administration.
  • Du har gode organisatoriske og planlægningsmæssige kompetencer.
  • Du arbejder systematisk og selvstændigt
  • Du er dygtig til at samarbejde
  • Du trives i et tæt tværfagligt samarbejde både internt & eksternt.
  • Du er omstillingsparat.

 

Kvalifikationer

  • Uddannet indenfor kontor- og administration.
  • Erfaring med vagtplanlægning (gerne i vagtplanssystemet LESSOR-Workforce).
  • Dygtig til at formidle.
  • Kendskab til gældende overenskomster og arbejdstidsaftaler for 41.41, 77.01, 70.01, 64.01, 73.01, 40.01, 31.01, 30.31 med flere.

 

Primære opgaver

  • Varetage vagtplanlægningen for Mændenes Hjem afdelinger, bl.a.
    • Sikre optimal udnyttelse af præsterede timer inden for normperioden.
    • Planlægning af ferier (Ny ferielov) og fridage mm.
    • I samarbejde med ledelsen, bistå ved prioritering af ressourcer samt omlægning af vagter.
    • Kontakt til medarbejderne i forhold til dækning/ændring af vagter.
  • Udarbejdelse af refusions- & barselsfondsansøgninger.
  • Besvarelse af lønspørgsmål/vagtplan – lønsedler.
  • Lønindtastning.
  • Løbende kontakt til Mændenes Hjems vikarkorps.
  • Servicere ledelsen og medarbejderne i forbindelse med f.eks. saldi for ferie, afspadsering og normtid samt afregning af tillæg.
  • Udarbejdelse af refusions- & barselsfondsansøgninger.
  • Bidrage i forbindelse med ansættelse af nye medarbejder, fx i forhold til:
    • Intro og løbende supervisering ift. IT + computeradgang.
    • Nøgleudlevering (lave nøglekort/brik til medarbejderne).
    • Underskrivelse af kontrakter mv.

 

Vi kan tilbyde

En fagligt stærk og engageret personalegruppe.

En spændende hverdag med mange udfordringer og muligheder.

 

Løn og ansættelsesvilkår

Stillingen er en 37 timers stilling

Arbejdstiden er hverdage mellem kl. 08.00 og 20.00 med mulighed for fleksibel planlægning.

Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst 30.11/Overenskomst for kontorpersonale og IT-personale m.fl. samt gældende løn- og personalepolitik på Mændenes Hjem.

Tiltrædelse mandag d. 3.6.2019, evt. før.

 

Ansøgningsfrist

Onsdag d. 10.4.2019 kl. 12.00.

 

Tidspunkt for evt. samtale

Samtaler afholdes fredag den 12.4.2019.

 

Ansøgning sendes pr. mail til:

Forstander Ivan Christensen på: ic@maendeneshjem.dk

 

Yderligere information samt stillings- og funktionsbeskrivelse kan rekvireres hos: Forstander Ivan Christensen på mobil 24471977 eller e-mail: ic@maendeneshjem.dk