Har du lyst og kompetencer til at hjælpe Mændenes Hjem med personaleadministrationen, så er du måske lige den vi står og mangler?

Mændenes Hjem søger en erfaren uddannet kontorassistent til personaleadministration til en stillingen på omkring 30 timer pr. uge. Du skal arbejde på kontor, dør om dør med vores beboere. Det giver et helt naturligt liv og glade dage samt et ofte hektisk arbejdsmiljø.

Du vil skulle have tæt samarbejde med den anden medarbejder i HR, I vil sammen stå for udvikling af funktionen ift. organisationens behov. Økonomichefen bliver din afdelingsleder, han er chef for dine fem nye kollegaer, som løser opgaver indenfor HR og personaleadministration, økonomi, regnskab.

 

Dine arbejdsopgaver bliver blandt andet: 

  • Administration i forbindelse med ansættelse, onboarding, afslutning af medarbejdere
  • Refusionssøgning i forhold til medarbejdere (sygdom, barsel mm.)
  • Ajourføre og opdatere diverse telefon/mail distributionslister samt bagvagtskalender for ledelsen
  • Ad hoc-opgaver

 

Faglige og personlige kompetencer Vi leder efter dig, der er voksen og minimum fyldt 25 år, idet vores arbejdsplads er hjem for mennesker, der lever meget udsat. Du skal have kendskab til offentlige personaleadministration fra A-Z. Det er en klar fordel, hvis du har kendskab til overenskomsterne for sygeplejersker, social- og sundhedsassistent, tilsynsførende assistenter, pædagoger og socialrådgivere. Det er vigtigt, at du er skriftlig velfunderet og er vant til at udarbejde kontrakter og referater.

 

Du skal have mod på en anderledes arbejdsplads og en organisation i rivende udvikling. Være god til at samarbejde på tværs af organisationen og med interne samt eksterne samarbejdspartnere. Humor og selvstændighed vil få dig langt her hos os, og du skal også have overblik, arbejde struktureret samt kunne arbejde med hurtige deadlines og brandslukning. Du skal kunne håndtere at tage ejerskab for dine egne opgaver, samtidig med at du bidrager med udvikling og fælles effektivitet i afdelingen.

 

Det er en klar fordel, hvis du har kendskab til IT, Office-pakken og virk.dk.

 

Vi kan tilbyde:

  • En spændende arbejdsplads med en gruppe dygtige og dedikerede kollegaer.
  • Masser af mulighed for at tage ansvar, være en del af udviklingen i et spændende hus og for at lære noget.

 

Stillingen er en fastansættelse og er beregnet til 30 timer om ugen

Du har fleksibel arbejdstid, men du skal fortrinsvist planlægge dit arbejde til hverdage i dagtimerne.

 

Tiltrædelse:
Snarest muligt

Løn efter gældende overenskomst / 30.11 – Overenskomst for kontorpersonale og IT-personale m.fl.

 

Ansøgningsfrist: 2.5.2021 kl. 12.00.

Der vil blive afholdt ansættelsessamtaler løbende, så det vil være en fordel, hvis du fremsender din ansøgning og CV hurtigst muligt.

 

Ansøgning sendes pr. mail til Tina Lindegaard Karved, tlk@maendeneshjem.dk

Anfør ”Kontorassistent” i emnefeltet.

Hvis du vil vide mere om Mændenes Hjem kan du med fordel læse på vores hjemmeside:
www.maendeneshjem.dk

 

Det er Mændenes Hjems mission at bidrage til, at hjemløse og udsatte mennesker får mulighed for at erkende og anvende egne ressourcer til at realisere et godt liv og bidrage til et mangfoldigt samfund.