OBS: Stillingen er besat

Mændenes Hjem søger en erfaren uddannet kontorassistent på 20 timer pr. uge fordelt på 4 dage.

Er du uddannet og har kompetencerne samt lyst til at hjælpe med administrative opgaver indenfor løn- og personaleadministration?

 

Du skal arbejde på kontor, dør om dør med vores beboere. Det giver et helt naturligt liv og glade dage samt et ofte hektisk arbejdsmiljø.

Du vil skulle samarbejde tæt sammen med de fire andre administrative medarbejdere, som løser opgaver indenfor HR og personaleadministration, regnskab og vagtplanlægning.

 

Dine arbejdsopgaver:

  • Kontrakter og lønaftaler efter overenskomster
  • Administrativ koordinering
  • Referent
  • Bookning og bestilling af billetter evt. overnatning
  • Bookning af mødelokaler
  • Indscanning og arkivering af elektronisk personalesager
  • Ajourføre og opdatere diverse telefon/mail distributionslister
  • Ad hoc-opgaver

 

Faglige og personlige kompetencer
Vi leder efter dig, der er voksen og minimum fyldt 25 år, idet vores arbejdsplads er hjem for mennesker, der lever meget udsat. Du skal have mod på en anderledes arbejdsplads og en organisation i rivende udvikling. Humor og selvstændighed vil få dig langt her hos os, men du skal også have overblik, arbejde struktureret og selvstændigt samt kunne arbejde med hurtige deadlines.

Det er en fordel, hvis du har interesse for og gerne kendskab til IT, Office-pakken samt løn- og personaleadministration.

 

Vi kan tilbyde:

  • En spændende arbejdsplads med en gruppe dygtige og dedikerede kollegaer.
  • Masser af mulighed for at tage ansvar, være en del af udviklingen i et spændende hus og for at lære noget.

Stillingen er på 20 timer om ugen fordelt på 4 dage.

Du har fleksibel arbejdstid, som du selv kan tilrettelægge, men vi vil gerne have at du arbejder i hverdagene, fortrinsvis i tidsrummet mellem klokken 9-18.

Tiltrædelse:
Den 1.10.2020 eller snarest muligt derefter.

Løn efter gældende overenskomst

 

Ansøgningsfrist fredag den 21. August 2020 kl. 12.00. Der vil blive afholdt ansættelsessamtaler i uge 35

 

Ansøgning sendes pr. mail til:
Tina Lindegaard Karved – tlk@maendeneshjem.dk Husk anfør ”Kontor assistent” i emnefeltet.

Hvis du vil vide mere om Mændenes Hjem kan du med fordel læse på vores hjemmeside:
www.maendeneshjem.dk