Er du vores nye kollega med erfaring inden for personaleadministration og med lyst til at arbejde med HR på en meningsfuld arbejdsplads?

Mændenes Hjem søger lige nu en medarbejder til vores HR-team med erfaring, kompetencer og interesse i at håndtere de forskelligartede opgaver, der følger med personaleadministration. Hvis det lyder som noget for dig, så læs endelig videre.

Din nye arbejdsplads
Du får en alsidig arbejdsdag i spændende omgivelser, omgivet af engagerede kolleger, der brænder for deres arbejde. Vores administration er placeret side om side med vores beboere og brugere, der lever udsatte liv. Dette skaber et naturligt og til tider hektisk arbejdsmiljø med vores kerneopgave helt tæt på og med en garanti for, at ingen dage er ens.

Vores HR-afdeling løser en lang række forskelligartede opgaver, og du vil få rig mulighed for at forme din arbejdsdag og dine opgaver og sætte præg på udviklingen af den samlede HR-indsats hos Mændenes Hjem i tæt samarbejde med dine kollegaer. Med dig som vores nye HR-medarbejder bliver vi et HR-team på to fuldtidsansatte. Sammen er vi en del af et større økonomi- og administrationsteam på ni medlemmer.

Dine primære arbejdsopgaver inkluderer:
– Udarbejdelse af kontrakter og lønaftaler
– Refusionssøgning i forhold til medarbejdere (sygdom, barsel m.v.)
– Støtte og sparre med områdeledere og afdelingsledere i fx sygefraværshåndtering, rekruttering og APV-handleplaner
– Tæt samarbejde med vores lønadministration
– Udvikle og opdatere politikker og procedurebeskrivelser
– Indkaldelser til samtaler
– Kontakt og sparring med de faglige organisationer samt Dansk Erhverv
– Referent for lokal ledelse i forbindelse med medarbejdersamtaler
– Ajourføre og opdatere diverse telefon- og maildistributionslister
– Ad hoc udviklingsopgaver

Derudover står vi lige nu overfor at skulle tage et nyt HR-system i brug, hvilket du med din HR-kollega i høj grad bliver ansvarlig for kommer godt fra start. Sammen skal I sikre en optimering af HR-processer, der giver mening for jer og for de daglige ledere som et primært arbejdsredskab.

Det perfekte match
Vi søger en kandidat med minimum 2-3 års erfaring inden for HR-relaterede opgaver, der har lyst til at blive en del af en unik arbejdsplads og en organisation i rivende udvikling. Vi forventer, at du som en naturlig del af fællesskabet løfter opgaver og bidrager til et godt miljø, som alle trives i. Vi vægter selvstændighed og evnen til at holde et godt overblik højt samt en struktureret tilgang til dine opgaver – også dem med korte deadlines. Og så vil humor og en uformel omgangstone få dig langt her hos os.

Det er ikke nødvendigt, at du kommer med erfaring fra en lignende organisation. Vi skal nok lære dig alt, hvad du har behov for undervejs. Til gengæld vil vi vægte højt, at du har:
– Erfaring i arbejdet med overenskomster
– Erfaring med NemRefusion
– Kendskab til Office-pakken

Ansøgning og kontakt
Vi ser frem til at modtage din ansøgning senest den 14. december 2023. Første samtale afholdes den 19. december, og anden samtale finder sted den 22. december. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte HR Partner Maria Kejser Petersen på mobilnummer 2269 2936.

Send din ansøgning via e-mail til ansoegning@maendeneshjem.dk, og angiv “Kollega til HR” i emnefeltet.

Stillingen:
– Fastansættelse på 37 timer om ugen.
– Fleksible arbejdstider, primært mellem klokken 8-17 på hverdage.
– Tiltrædelse så hurtigt som muligt.
– Løn i henhold til gældende overenskomst / 30.11 – Overenskomst for kontorpersonale og IT-personale m.fl.

Hvis du vil finde mere information om din fremtidige arbejdsplads, kan du besøge vores hjemmeside: www.maendeneshjem.dk

Om Mændenes Hjem
Mændenes Hjem er en organisation, som tilbyder en lang række social- og sundhedsfaglige ydelser til mennesker, som er hjemløse, stofbrugere eller på anden måde udsatte. Alle Mændenes Hjems tilbud er placeret på Vesterbro i København. Det er Mændenes Hjems formål at bidrage til, at hjemløse og udsatte mennesker får mulighed for at erkende og anvende egne ressourcer til at realisere et godt liv og bidrage til et mangfoldigt samfund.

På Mændenes Hjem løser ca. 200 medarbejdere hver dag vigtige opgaver for samfundets mest udsatte mennesker.  Mændenes Hjem består af en lang række forskellige tilbud; et herberg, en boafdeling, et kontaktsted, to stofindtagelsesrum, flere sundhedsklinikker, en cafe, en natcafé for kvinder samt et tøjprojekt med genbrugsbutik og flere andre projekter.